Попри те, що російська авіація зазнала серйозних втрат, проте ворожі літаки досить активно працюють по передовій. Однак виробництво нових машин у Росії ускладнене, а деякі типи літаків взагалі не виробляються. Про це сьогодні, 21 липня, в ефірі телеканалу FREEДОМ сказав авіаційний експерт Валерій Романенко.
За його словами, є дані, що 100 російських літаків було збито, а скільки полетіло “вмирати” на свої аеродроми й було списано через бойові пошкодження, стане відомо після війни.
“Але все одно втрати росіяни трохи відновлюють, не повністю заповнюються виробництвом. Виробництво літаків падає щороку. У 2022 році виробництво зросло на 150%, але у 2023-му і за перше півріччя 2024 року темпи впали на 10-15%. Тобто санкції діють, і подальше поповнення буде обмежено”, — повідомив Романенко.
Він зазначив, що в Росії можуть відновлювати літаки Су-30, Су-35, Су-34.
“Су-25 поповнення неможливе, а втрачено до 40 таких літаків. І Су-24 теж поповнення неможливе. Обидва ці типи не виробляються. Ну і поповнення літаками А-50, само собою, неможливе”, — звернув увагу авіаційний експерт.
Також Романенко розповів, що в Росії збережено виробничі процеси, технології, але через санкції є проблема з постачанням радіоелектроніки для авіації.
“Але тут напохваті й Китай, який забезпечує цими товарами, і Росія забезпечила себе мережею фірм-одноденок, через які купуються всі необхідні радіоелектронні компоненти”, — пояснив він.
Читайте також: Перші F-16 допоможуть посилити ППО України і будуть локально корисні на фронті, — Потапенко
Нагадаємо, за даними Генерального штабу ЗСУ з початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну було знищено 362 літаки.