Санкції працюють, тому кількість поломок і аварій в авіагалузі РФ буде тільки збільшуватися, — Несходовський

Ілля Несходовський. Фото: uatv.ua

Санкції країн Заходу працюють проти авіагалузі Російської Федерації. У зв’язку з цим збільшилася кількість аварійних посадок, зламання літаків тощо. Про це сьогодні, 31 травня, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів економічний експерт Ілля Несходовський.

“Санкції однозначно працюють. У Росії навіть змінили правила перевірки й допуску судна до льотної експлуатації. Вони навіть дозволили використовувати вживані компоненти для того, щоб ремонтувати літаки. Тому капітальним ремонтом це не виправити, і, відповідно, ламання будуть збільшуватися постійно”, — сказав він.

Авіагалузь Росії всіма можливими способами намагається зберегти свою ефективність, але використання вживаних, неякісних компонентів, збірка одного літака з декількох зламаних призводять до аварійних ситуацій і скасування рейсів.

“У Росії з двох літаків роблять один. Вони зараз намагаються отримати необхідні компоненти через Білорусь, Казахстан, Об’єднані Арабські Емірати, Китай. Це збільшує їхню вартість і собівартість перевезень. Також час, який потрібен для отримання відповідних компонентів, збільшується. Тобто замість того, щоб очікувати один місяць, ви очікуєте чотири місяці. Тому їм доводиться запускати в експлуатацію літак, який має певні проблеми”, — пояснив економіст.

Він зазначив, що союзникам України варто звернути увагу на країни, які допомагають обходити санкції, щоб більше погіршити ситуацію з цивільною авіацією РФ.

“Західним партнерам України з Європейського Союзу і США варто звернути увагу на те, як компоненти відповідні потрапляють до Росії через Китай, Узбекистан, Об’єднані Арабські Емірати, і вжити заходів”, — констатував він.

Читайте також: Санкції та заморожені активи РФ: в ОПУ відбулася зустріч із заступником міністра фінансів США

Прямий ефір