Російським компаніям доводиться практикувати “авіаційний канібалізм” — подробиці від Долінце

Станція метро "Аеропорт Внуково" в Москві. Фото: gettyimages.com

Російські компанії змушені практикувати “авіаційний канібалізм” через відсутність імпортних комплектуючих до літаків. Про це сьогодні, 10 листопада, в ефірі телеканалу FREEДОМ заявив експерт з питань розвитку авіаційного ринку Богдан Долінце.

“Починаючи з середини 2022 року, багато російських авіакомпаній почали вдаватися до практики авіаційного канібалізму. Фактично навесні цього року вона була узаконена відповідною авіаційною владою Російської Федерації. Фактично, це говорить про те, що дефіцит авіазапчастин до західних літаків, він величезний. Можливість продовження ресурсу радянських літаків досить обмежена з огляду на те, що більшу частину флоту було вироблено на території України, і без можливості доступу до конструкторського бюро та відповідного нагляду компанії-виробника будь-яке продовження ресурсу фактично є порушенням законодавства”, — сказав експерт.

За його словами, ніхто не може гарантувати, що літак, якому було продовжено ресурс без участі заводу-виробника, не розсиплеться в повітрі.

Читайте також: Російські авіакомпанії продовжують шукати, і знаходять шляхи обходу експортних обмежень, — журналіст-розслідувач

Нагадаємо, російські авіакомпанії літають переважно на літаках Airbus і Boeing, яким заборонено вести бізнес у РФ. Після повномасштабного вторгнення Росії в Україну Москва незаконно привласнила собі борти цих компаній.

Прямий ефір