Українці можуть протистояти російській пропаганді завдяки наявності власної думки, доступу до інформації та експертних оцінок. Головна “пігулка” — образи майбутнього: той, який мають українці, і той, який пропонує російська пропаганда. Таку думку висловив соціолог, експерт із комунікацій Міжнародного центру протидії російській агресії Дмитро Громаков у прямому ефірі телеканалу FREEДОМ.
“Цей образ і є головною “пігулкою”, яка утримує нас від довіри цій пропаганді та від того, щоб піддаватися та реагувати на цю пропаганду. Тому давайте більше читати, більше говорити про те, що ми робитимемо і як ми хочемо жити у вільній Україні. Згадаймо, що для нас не є прийнятним на рівні ціннісних систем, соціальних установок, стремлінь України та українців у майбутнє”, — коментує експерт із комунікацій.
На його думку, все, що “несеться з рупорів російської пропаганди”, для будь-якого українця має бути неприйнятним.
Читайте також: РФ хоче змінити ідентичність українців на окупованих територіях, але це навряд чи вийде, — експерт із комунікацій
Раніше повідомлялося, що Росія щорічно витрачає десятки мільярдів рублів на пропагандистські фільми, серіали, медіапроєкти та відеоігри — так званий “патріотичний контент”. З початком російського повномасштабного вторгнення в Україну потреба у пропаганді війни в Росії зросла. Згідно з медіадослідженнями, з 2013 року в РФ основний новинний порядок денний — події в Україні. Активно просуваються наративи про нацистів, “першу армію світу”, велич російської нації й про те, що Захід несе небезпеку для Росії.
Читайте також: Як Кремль контролює інфополе у РФ — нові форми путінської цензури (ВІДЕО)