Уся авіагалузь Росії прагне до катастрофи, оскільки дозволи на перельоти видають некомпетентні організації. Про це сьогодні, 17 травня, в ефірі телеканалу FREEДОМ заявив авіаційний експерт, аналітик Костянтин Криволап.
За його словами, є дві організації, які займаються питаннями безпеки цивільної авіації — ІКАО (Міжнародна організація цивільної авіації) та ІАТА (Міжнародна організація повітряного транспорту).
“ІКАО — це орган ООН, який розробляє всі стандарти безпеки, а ІАТА — це неурядова організація перевізників. Усі етапи життєвого циклу літака, починаючи від проєкту і закінчуючи утилізацією, описуються стандартами ІКАО. Для кожного літака видається так званий сертифікат льотної придатності. І тільки на підставі цього сертифіката льотної придатності літак можна підіймати в повітря”, — пояснив Криволап.
Він нагадав, що наприкінці минулого року глава російського уряду Михайло Мішустін заявив про продовження експлуатації літаків на рік.
“Усі регламентні роботи, які повинні були проводитися на літаках, а це діагностика, обстеження двигунів, обслуговування їх, усі роботи по фюзеляжу роблять спеціально навчені люди за відповідними регламентами нормами. Як ви на автомобілі заїжджаєте на гарантійне обслуговування, точно так само в авіації це гарантійне обслуговування триває фактично все життя. Весь життєвий цикл літака”, — зауважив авіаційний експерт.
Криволап додав, що літати в Росії стає небезпечно.
“Я б не радив користуватися цими літаками, тому що постачання запчастин, припинилося, обслуговування фахівцями припинилося відповідно до санкцій. І ті країни, які не хочуть потрапити під санкції, не займаються ремонтом і обслуговуванням авіації, постачанням запчастин”, — сказав він.
У Росії зараз, зауважив авіаексперт, не діють ні ІКАО, ні ІАТА.
Читайте також: Над Росією за рік впали 10 літаків — причини
Нагадаємо, за даними Генерального штабу ЗСУ з початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну армія РФ втратила понад 600 літаків і вертольотів.