За місяць канал українського державного іномовлення FREEДOM, орієнтований на російськомовних глядачів за межами України, отримав багатомільйонні перегляди серед іноземної аудиторії. Контент каналу неодноразово був у трендах російського та білоруського сегментів YouTube.
Кількість переглядів, теми, які обирають глядачі в Росії та інших країнах, говорять про відчутний запит російськомовної аудиторії з-за кордону на правдиву інформацію про різні грані війни Росії проти України, і підтверджують, що контент каналу чітко потрапляє у свою цільову аудиторію.
Так, сюжет FREEДОМ про те, як Володимир Зеленський розділив іфтар з воїнами-мусульманами, вже отримав понад 2 млн переглядів на YouTube, з них понад 92%* не з України. У перший день публікації російськомовний матеріал каналу українського державного іномовлення FREEДОМ потрапив до першої десятки трендів російського YouTube. Загалом сюжет про зустріч українського президента з воїнами-мусульманами саме в Росії вже переглянули понад 1,2 млн разів.
Також за останній місяць до трендів російського сегмента YouTube потрапило відео FREEДОМ про зустріч президента України Володимира Зеленського з президентом Латвії Егілсом Левітсом у Львові. Це відео вже переглянули понад 1,7 млн разів, 64,7% цих переглядів – з Росії; 7,7% — з Казахстану; загалом не з України – 96% переглядів.
Аналітика політолога Андрія Піонтковського щодо візиту китайського лідера Сі Цзіньпіня до Російської Федерації та ордера Міжнародного кримінального суду в Гаазі на арешт Володимира Путіна “Сі припустився величезної помилки з російським суспільством” була у трендах російського та білоруського сегментів YouTube.
Також у топ переглядів — матеріали про долю російських військових у війні Росії проти України, та коментарі щодо загибелі російського пропагандиста і військового злочинця Владлена Татарського. Зокрема, високою популярністю серед російських глядачів FREEДОМ користувався матеріал зі зверненням полоненого бійця ПВК “Вагнер” до росіян “Тут пекло! Ви загинете!” – полонений “вагнерівець” закликав росіян не йти на війну“.
Загалом, за останній місяць матеріали під брендом FREEДОМ на діджитал-майданчиках державного підприємства “Мультимедійна платформа іномовлення України» та на майданчиках наших партнерів (українських медіагруп 1+1 media, Starlight Media, Inter Media Group) отримали понад 430 млн переглядів (6,95 млрд переглядів від початку трансляції). Понад 75% з них – не з України, а на майданчиках ДП “МПІУ” не з України — понад 86%.
*Прім. Усі дані, наведені в матеріалі, станом на 12.04.2023