Як працюють пропагандистські методички Кремля, пояснив радник глави ОПУ (ВІДЕО)

Ілюстративний колаж: cpd.gov.ua

Головне завдання російської пропаганди — забити інформаційний простір “сміттям” та інформаційним шумом, щоб глядач у результаті не зміг зрозуміти, де правда. Про це сьогодні, 17 листопада, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів радник глави Офісу президента України (ОПУ) Сергій Лещенко.

“Вони діють за простим методом: якщо ваша версія виглядає надто неправдоподібною, а правдива версія виглядає надто правдоподібною, то не намагайтеся нікого переконувати. Потрібно забивати інформаційний простір інфошумом і “сміттям” так, щоб, зрештою, у глядача та обивателя був висновок, що все занадто заплутано, нічого зрозуміти не можна, і правди ми ніколи не дізнаємося”, — сказав він.

За словами радника глави ОПУ, у такий спосіб підривається довіра до офіційних версій. Він нагадав, що аналогічно росіяни вели свою пропаганду щодо збитого над тимчасово окупованою Росією частиною Донецької області пасажирського лайнеру рейсу МН17 “Малайзійських авіаліній”, який прямував з Амстердама до Куала-Лумпура 17 липня 2014 року.

“Тоді вони вигадали іспанського “диспетчера Карлоса”, який нібито бачив українські винищувачі, що летять за “Боїнгом”. Потім виявилося, що цей “диспетчер” отримав 50 тис. дол. Ще вони мали версію, що в Амстердамі в цей літак завантажили вже трупи. І коли літак збили, трупи просто розлетілися територією Донецької області, щоб дискредитувати президента Путіна. Зрозуміло, що ніхто не вірив у це. При цьому інформаційний шум працював так, що мало хто вже повірив у правдиву версію, що сама Росія збила пасажирський літак”, — наголосив Сергій Лещенко.

Читайте також: Разом із ідеологічною машиною Росії РПЦ не лише спотворює, а фактично вивертає християнство, — релігієзнавець

Прямий ефір