У грудні телеканал FREEДОМ розширив мережу дистрибуції за кордоном, сюжети іномовлення потрапили до трендів російського сегменту YouTube. Загальна кількість переглядів контенту під брендом FREEДОМ на майданчик ДП “МПІУ” та партнерів перетнула 12 млрд за 33 місяці*.
У грудні контент під брендом FREEДОМ на платформах ДП “МПІУ” (YouTube, Facebook, Telegram, X, TikTok) і партнерських майданчиках зібрав 225,6 млн переглядів*, а загальна кількість переглядів за весь час роботи перевищила 12 млрд. Середній показник закордонної аудиторії на каналах іномовлення та партнерів — 73,9%, для YouTube-каналів іномовлення — 88%. Найбільше переглядів — з Росії, Казахстану, Узбекистану. Водночас відео, в яких йшлося про катастрофу літака “Баку-Грозний”, активно переглядали глядачі з Азербайджану, а майже третину аудиторії сюжетів про газовий шантаж росіянами Кишиніва становили глядачі з Молдови.
Серед переглядів YouTube-каналу FREEДОМ — 38,1% з Росії. Також минулого місяця зросла частка глядачів з Німеччини, Великої Британії, Нідерландів тощо. До топ міст за переглядами вперше потрапив Амстердам (Нідерланди), лідерами серед міст стали Москва, Ташкент, Санкт-Петербург, Бішкек, Самарканд.
Високий інтерес російськомовної аудиторії за кордоном традиційно викликають заяви та звернення Володимира Зеленського. У грудні з десяти найбільш популярних відео — чотири були за участю Президента України. Серед них звернення до українських воїнів у День збройних сил України, розповідь про розмову з Президентом Азербайджану Ільхамом Алієвим, жорстка реакція на заяви Путіна про бажання влаштувати в Києві дуель з НАТО та ін.
Також у топ переглядів FREEДОМ у грудні увійшли матеріали про авіакатастрофу літака азербайджанських авіаліній та причетність до Росії до цієї трагедії, інформація про вдалі операції ЗСУ, новини про перших полонених з КНДР на Курщині, відео про небажання чеченців воювати проти України. У тренди YouTube в РФ потрапило відео, що викриває спроби російської влади приховати справжні причини катастрофи літака в Казахстані, матеріали про застосування “Орешника”, оцінка адекватності висловлювань Путіна, який назвав війну “двіжухою”.
У грудні телеканал українського іномовлення FREEДОМ став доступним у базовому пакеті провідного французького провайдера Free, який належить корпорації Iliad. Також у грудні трансляцію телеканалу FREEДОМ розпочав сербський провайдер Telekom Srbija (MTS), який надає телевізійні послуги під брендом MTS. Глядачі можуть дивитись FREEДОМ на онлайн-платформі IrisTV у базовому пакеті, а також у мобільному додатку irisGO (пакети Start і Max) на всій території Сербії.
Продовжує набирати популярності YouTube-майданчик FREEДОМ. Кавказ, матеріали якого спрямовані на допомогу народам Кавказу відстоювати власну ідентичність під гнітом Кремля. У грудні канал мав 1,9 млн. переглядів, при цьому 65% з них було з Росії, Грозний (Чечня).
Загальні показники на всіх діджитал-майданчиках (YouTube, Facebook, TikTok, Telegram) ДП “МПІУ” та на майданчиках партнерів — українських медіагруп, на яких виходить контент під брендом FREEДОМ.
**Дані наведені в матеріалі станом на 31.12.2024. Джерела даних: аналітичні інструменти діджитал-платформ; Google Analytics; YouTube Studio каналів FREEДОМ та партнерів.