Кількість літаків цивільної авіації в Росії перестала скорочуватися завдяки сірому імпорту. Таку думку в ефірі телеканалу FREEДОМ висловив авіаційний експерт і менеджер авіаційного сектору Богдан Долінце.
Він звернув увагу, що санкції з самого початку призвели до скорочення авіаційного флоту в РФ.
“Але, на жаль, останній рік кількість літаків у цивільній авіації залишається десь на рівні 550-600 літаків, й вона перестала скорочуватися. Це пов’язано з тим, що якраз так званий сірий імпорт, він, на жаль, продовжує працювати. Вартість запчастин й обслуговування в таких умовах зросла приблизно на 30%, у деяких випадках вдвічі. Але загалом ми бачимо, що якогось так званого критичного скорочення перевезень не відбулося”, — сказав експерт.
Долінце зазначив, що основу флоту Російської Федерації становлять переважно західні літаки.
“Це Boeing та Airbus, яких 80% від усіх літаків. При цьому вони перевозять 95% усього пасажиропотоку на території Росії”, — сказав він.
Читайте також: Російський авіапарк до 2030 року літати вже не зможе — розбір економіста