FREEДОМ у вересні: топ матеріалів за версією глядачів і трендів YouTube

Успіхи Сил оборони України (СОУ) у російському тилу, презентація президентом України на зустрічах з іноземними лідерами плану перемоги, невдоволення методами мобілізації матерів російських військових-строковиків — у вересні привернули найбільшу увагу глядачів каналу українського іномовлення FREEДOM, орієнтованого на російськомовну аудиторію за кордоном. Відео FREEДOM двічі було в трендах російського сегмента YouTube.

Найпопулярнішим відео місяця на YouTube-каналі FREEДОМ — понад 1,6 млн переглядів — стала заява президента України Володимира Зеленського про Путіна, який не полишає спроб захопити території України, тоді як його війська неспроможні повернути райони Курської області, взяті під контроль Силами оборони України. Географія переглядів: 94,3% — з-за кордону, з них 61,9% — з Росії, 7,3% — Узбекистану, 5,2% — Казахстану, 3% — Киргизстану.*

У тренди російського сегмента YouTube потрапив випуск “Фронт News” про українські далекобійні дрони, які долають російську ППО, та про звільнення бійцями Головного управління розвідки (ГУР) Вовчанського агрегатного заводу в Харківській області, під час якого було взято в полон десятків окупантів: 1 млн переглядів, 82,4% — з-за кордону: 33,2% — з Росії, 11,2% — Казахстану, 6,8% — Узбекистану, 2,9% — Киргизстану. Це засвідчує високу увагу російськомовної аудиторії до успіхів українських військових на теренах РФ.

У трендах російського сегмента YouTube також був новий епізод проєкту “Дивіться самі” (рос. “Смотрите сами”) з ведучим Володимиром Рунцем, присвячений перспективам розвитку взаємин Володимира Путіна та очільника Чечні Рамзана Кадирова. Приводом до розмови стала невдала спроба рейдерського захоплення російського маркетплейса Wildberries за участі людей Кадирова та перспективи дестабілізації ситуації у Чечні у разі втрати Кадировим своїх привілеїв. 90,7% переглядів — з-за кордону: 52,7% — з Росії, 8% — з Казахстану, 5,4% — з Узбекистану, 3% — з Німеччини.

Протягом місяця зберігався високий інтерес російськомовних глядачів за кордоном до матеріалів, які торкались подій на Курщині. В ексклюзивних матеріалах із зізнаннями російських військовополонених, які здались у полон під час Курської операції СОУ, особливу увагу редакція FREEДОМ звернула на розвінчування російської дезінформації про те, що українські військові начебто катують полонених. Високі перегляди отримало відео розмови з сержантом морської піхоти РФ, у якому він зокрема розповів про загибель російських строковиків у Курській області, хоча сам Путін заявляв, що солдат строкової служби там немає. 90,9% переглядів — з-за кордону: 67,4% — з Росії, 2,8% — Білорусі, 2,7% — Німеччини, 1,9% — Казахстану. Загалом відео переглянули 434 тис. разів.

Загалом за місяць контент під брендом FREEДОМ на різних цифрових платформах ДП “МПІУ” (YouTube, Facebook, Telegram, X, TikTok), а також на майданчиках партнерів — українських медіагруп — набрав 228,7 мільйона переглядів. За весь період роботи загальна кількість переглядів сягнула 11,4 мільярда.**

Резонансними також були матеріали FREEДОМ, присвячені реальному стану справ у російській армії та різним кризовим явищам у Росії, які можуть стати передумовою до трансформаційних змін та нестабільності у РФ. 762 тис. переглядів отримав епізод проєкту “Таємне життя матрьошки” про невдоволення російських матерів тим, що строковиків обманом відправляють на війну.

У вересні канали українського іномовлення — FREEДОМ, UATV English, UATV Españo, UATV Arabic — активно висвітлювали дипломатичні кроки української влади, покликані зупинити російську агресію, зокрема візит Володимира Зеленського до США. Випуски новин, окремі сюжети, стріми, коротке відео ключових заяв разом зібрали на YouTube-каналах іномовлення понад мільйон переглядів*:

До топ міст за переглядами увійшли Москва (Росія), Ташкент (Узбекистан), Санкт-Петербург (Росія), Краснодар (Росія), Душанбе (Таджикистан) та Бішкек (Киргизстан).

*Дані наведені в матеріалі станом на 30.09.2024. Джерела даних: аналітичні інструменти діджитал-платформ, Google Analytics, YouTube Studio каналів FREEДОМ та партнерів.

**Загальні показники на всіх діджитал-майданчиках (YouTube, Facebook, TikTok, Telegram) ДП “МПІУ” та на майданчиках партнерів — українських медіагруп, на яких виходить контент під брендом FREEДОМ.

***Сума переглядів усього контенту про візит Володимира Зеленського до США, опублікованого на YouTube-каналах FREEДОМ, FREEДОМ.LIVE, UATV English, UATV Españo, UATV Arabic.

Прямий ефір