Упродовж 2023 року держава-агресор Росія витратила 58 млрд рублів або близько 0,5 млрд доларів на створення пропаганди так званими “некомерційними” організаціями. Про це сьогодні, 11 квітня, повідомили в Головному управлінні розвідки Міністерства оборони (ГУР МО) України, інформує FREEДОМ.
В українській розвідці зазначили, що йдеться про формально не пов’язані з державою-агресором структури, які позиціонують себе як “автономні”, але насправді на замовлення Кремля виробляють так званий “патріотичний контент” для поширення в інтернеті: блоги, новини, фільми, серіали, відеоігри тощо.
“Виділені Москвою мільярдні бюджети вказані організації зобов’язувались витратити на внутрішню пропаганду з метою: формування лояльної до режиму Путіна громадської думки; виправдання агресії РФ проти України; впливу на свідомість військовослужбовців РФ шляхом глорифікації їхньої участі у війні”, — йдеться в повідомленні Головного управління розвідки.
У ГУР звернули увагу, що збільшення витрат на приховану пропаганду для внутрішньої аудиторії може свідчити як про зниження рівня довіри до офіційних традиційних медіа держави-агресора, так і про спробу путінської диктатури взяти під контроль інтернет-середовище в Росії.
Читайте також: Кремль просуває свою пропаганду на Заході через соцмережі — аналіз
Нагадаємо, Франція запропонує Євросоюзу запровадити санкції щодо російських компаній, які розповсюджують дезінформацію, заявив міністр закордонних справ Франції Стефан Сежурне.