Звіт ДП “Мультимедійна платформа іномовлення України” за січень-березень 2021 року

Фото телеканал “Дом”

Урядом започатковано низку програм, спрямованих на ВПО та мешканців ТОТ, проте ця аудиторія, не маючи відповідної інформації, не завжди ними користується. Телеканал “Дом” у межах різних проєктів постійно промотує такі програми та можливості.

В березні відео, присвячені цій темі, отримали близько 150 тисяч переглядів. Важливим інструментом для налагодження комунікації з мешканцями ТОТ, поширення інформації щодо урядових програм та просування ідей реінтеграції ми вважаємо проєкт “Взгляд с Банковой”. У березні спікерами програми стали прессекретарка президента України Юлія Мендель та голова української делегації в ТКГ Леонід Кравчук (86 тис. переглядів та близько 30 тис. реакцій на Youtube-каналі). Програма викликала резонанс в українському медіа просторі та отримала високий рівень цитування учасників. Згідно з аналізом активності в соціальних мережах, багато людей ознайомлювалися з контентом, переглядали відеоролики та коментували за суттю. У майбутньому це може сприяти формуванню ще більшої лояльної аудиторії та ще більшому поширенню ключових ідей проєкту. А масова, подекуди навіть негативна тональність повідомлень у ЗМІ щодо проєкту, також сприяє поширенню інформації, яку доносили спікери проєкту.

Телеканал “Дом” у березні приділяв багато уваги перебігу вакцинації, її особливостям в Україні та світі, а також розвінчуванню міфів навколо цього процесу – понад 20 одиниць контенту, присвяченого цій темі, загальна кількість переглядів – понад 200 тис. У проєктах каналу активно висвітлювалася позиція президента України Володимира Зеленського щодо цього питання. До інформаційної кампанії телеканалу “Дом” на підтримку вакцинації долучилися прессекретарка президента Юлія Мендель, експерти Міністерства охорони здоров’я, ВОЗ, професійні лікарі та імунологи. Значну кількість контенту було присвячено перебігу вакцинації в Донецькій та Луганській областях та можливостям для ВПО і мешканців ТОТ із цього приводу.

Читайте також: Пресреліз ДП “МПІУ” щодо запуску нового контенту

В зоні особливої уваги телеканалу – й інші проекти уряду, спрямовані на впровадження змін в Україні та покращення доступу населення (зокрема мешканців ТОТ) до соціально важливих послуг. У березні вироблено понад 50 одиниць контенту на ці теми, загальна аудиторія – понад 300 тисяч. До обговорення залучалися високопосадовці, представники профільних міністерств та відомств, народні депутати тощо.

У березні проєкти та програми телеканалу “Дом” стали важливим та впливовим джерелом інформації для загальнонаціональних медіа. Активне залучення високопосадовців та ефективна комунікаціями з представниками громадянського суспільства забезпечили високий рівень цитування та посилань на контент “Дому” іншими медіа. Так, у січні було 620 посилань, у лютому – 729, а в березні – вже 5 120.

Всього за березень телеканал “Дом” у мережі інтернет згадувався 16 480 разів. З березня значно розширилося покриття телеканалу “Дом” завдяки початку супутникового мовлення та розширенню наземного мовлення. Це допоможе поширити вплив телеканалу серед мешканців ТОТ, збільшити його аудиторію, забезпечити її актуальною та корисною інформацією та сприяти інформаційній реінтеграції.

Додамо, що кількісний та якісний аналіз відгуків у соціальних мережах свідчить про те, що суспільний резонанс, викликаний проєктами ДП у січні-березні 2021 року, сприяв значному поширенню інформації про телеканал “Дом” серед української та закордонної аудиторії, а також підвищенню довіри серед мешканців ТОТ як альтернативного російським медіа-джерела інформації про важливі для них події, а також ЗМІ, яке надає вичерпну та незаангажовану інформацію про можливості, створені для них українським урядом.

Нагадаємо, що телеканал “Дом” відкрив перше бюро в Донецькій області.

Прямий ефір