Сьогодні, 13 лютого, в Україні запрацював сервіс електронних квитанцій Check.
Про це заявив міністр Кабміну Дмитро Дубілет у Facebook, повідомляє UATV.
Уряд підключив до сервісу check.gov.ua всі основні державні органи:
- Сервісні центри МВС (водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо).
- Міграційна служба (паспорти, закордонні паспорти тощо).
- РАЦСи (усі послуги з народження, шлюбу тощо).
- ЦНАПи (послуги Міграційної служби та РАЦСів).
- Послуги в Обласних державних адміністраціях (ліцензії, витяги тощо).
“Це означає, що українцям більше не потрібно гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату. Можна просто сплачувати послуги через інтернетбанк або мобільний банківський додаток та дати номер квитанції працівнику державної установи”, – пояснив Дубілет.
Він додав, що так українці зможуть заощадити на паперових квитанціях, за які банки беруть комісію.
“Наразі до сервісу Check приєднано вже три банки, в стадії підключення – ще 10 установ”, – зазначив міністр.
Раніше запуск сервісу анонсував Олексій Гончарук.