В НБУ порадили, як не стати жертвою “карткових” шахраїв

Фото UATV

Під час карантину в Україні зростають кількість та обсяги саме безготівкових операцій із платіжними картками. Тому для Національного банку особливим викликом наразі є захист громадян від платіжного шахрайства.

Про це повідомляє пресслужба регулятора, інформує UATV.

Зазначається, що найпопулярнішими видами афери залишаються соціальна інженерія та телефонне шахрайство.

Навесні через поширення коронавірусу шахраї почали застосовувати новий сценарій – вони інформують громадян про нібито нараховану їм компенсацію від держави та під цим приводом випитують персональну інформацію й реквізити карток.

В НБУ повідомляють, що загальна кількість незаконних дій із платіжними картками, за якими понесено збитки, за минулий рік знизилася на третину – до близько 72 тисяч випадків (у 2018 році – 105,5 тис. випадків).

Українцям радять бути обачними, нікому ніколи не повідомляти свої персональні дані, пінкоди до платіжних карток, три цифри на звороті карти – cvv-код, термін дії картки, паролі, одноразові коди з SMS від банків та будь-яку іншу інформацію стосовно рахунків.

Варто також пам’ятати важливе правило: якщо ви самостійно нічого не доручали банку, ніхто вам не телефонуватиме з проханням щось уточнити або надати інформацію нібито для розблокування картки.

“Якщо ви отримали такий дзвінок – нібито від банку або служби безпеки, та хоч від Національного банку – це 100% шахраї. Відразу припиняйте таку розмову”, – додав директор департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку Національного банку Олексій Шабан.

Читайте такожМіжнародні резерви України у червні зросли на 12,4%

https://www.facebook.com/NationalBankOfUkraine/photos/a.1505513382996162/2618382981709191/?type=3&theater=

Раніше в СБУ надали поради з інформаційної безпеки.

Прямой эфир