В Італії відтепер продаватимуть канцелярію з візуалізацією українського бренду

Фото з Facebook-сторінки Art Nation

На ринку Італії почали продавати канцелярську продукцію з візуалізацією українського бренду GAPCHINSKA. Товари будуть поширюватися у найбільших мережах супермаркетів Coop та Esselunga.

Про це повідомляється на Facebook-сторінці студії ліцензійного брендингу Art Nation.

У списку товарів, які зможуть придбати італійці, – різноманітні рюкзаки, зошити, блокноти, ручки, пенали і коробочки.

“У списку продуктів є все, що потрібно для обраної категорії “дівчатка початкової школи”. Італійцям сподобався головний меседж бренду – “Постачальник щастя №1″ і його цінності – щастя, добро, любов, ніжність, мрії, турбота. Він ідеально пасує романтично налаштованим жінкам з гарним смаком, а також батькам, що мають доньок і бажають завалити радістю та всіма позитивними емоціями своїх домочадців”, – сказано у повідомленні.

Також зазначається, що вихід на ринок Італії – справжній прорив для українського бренду.

“Ще ніколи в історії України вітчизняний бренд не виходив на іншій території в такому великому асортименті. Лідер на ринку Італії й один з флагманів Європи, компанія Pigna повірила в бренд, що автоматично є визнанням його величезного потенціалу, зокрема і для експорту української культури у світ”, – сказав продюсер Едуард Ахрамович.

Схвально відгукнувся про успіх українського бренду і представник України в Раді Європи Дмитро Кулеба.

“Це вихід на дійсно масовий європейський ринок. Саме як повноцінного бренду, а не сировини. Українські бренди на це здатні”, – написав він у своєму Twitter.

Нагадаємо, товарообіг сільськогосподарською продукцією між Україною та Німеччиною торік зріс до $847 мільйонів.

Прямий ефір