Укрзалізниця розширить можливості онлайн-сервісів для клієнтів

Фото UATV

До кінця 2019 року Укрзалізниця планує запровадити низку нових опцій, що значно покращать якість обслуговування пасажирів. Йдеться передусім про розширення можливостей онлайн-сервісів підприємства. 

Про це пише прес-служба УЗ.

За словами голови правління АТ Євгена Кравцова, серед послуг, які можна буде зручно оформити онлайн: замовлення на групові перевезення пасажирів, вагона з місцями для людей з інвалідністю. Можна також буде перевезти своє авто у вагоні-автомобілевозі.

Крім того, пасажирам стане доступною така послуга, як “лист очікування” – людина буде отримувати повідомлення про появу в продажу необхідних йому проїзних документів.

Євген Кравцов анонсував і новації для клієнтів із сектору вантажних перевезень. 

Зокрема, в УЗ проведуть суттєву зміну планування вантажних перевезень, що дозволить перейти від традиційної системи до  управління замовленнями клієнтами. 

В Укрзалізниці інформують, що онлайн-сервіс компанії з продажу квитків користується великим попитом серед пасажирів. Торік близько 50% від загальної кількості проданих документів пасажири замовили через інтернет.

Нагадаємо, Укрзалізниця запустить 54 додаткових рейси на Великдень і травневі свята. 

Прямий ефір