Сім українських компаній–виробників та експортерів агропродовольчих інгредієнтів вперше взяли участь у виставці Food ingredients for taste Japan у межах українського стенду. Інформаційну та організаційну підтримку українській делегації забезпечило Посольство України в Японії.
Про це пише UATV із посиланням на пресслужбу Мінагрополітики.
Участь у виставці взяли, зокрема, компанія-виробник органічної продукції “Арніка Органік”, лідер із переробки гірчиці “Факторія-агро”, виробник равликів AbiFarm та інші.
У Мінагрополітики зазначили, що передумовою організації українського стенду на виставці стали високі позиції України на глобальному ринку та значне зацікавленняяпонського ринку в імпорті інгредієнтів до продуктів харчування. Лише за перші 2 дні виставки українські компанії-учасники провели 248 зустрічей із потенційними імпортерами.
“Активність України в напрямку відкриття ринку Японії активно зростає з року в рік. Очікується, що в 2020 році кількість компаній, зацікавлених у експорті своєї продукції на японський ринок, значно зросте”, – йдеться у повідомленні.
Раніше повідомлялося, що Україна на 60% збільшила експорт соків.
Нагадаємо, що цьогоріч ми збільшили експорт товарів до ЄС на 5%.