Українські компанії вперше взяли участь у виставці Food ingredients у Японії

Фото Мінагрополітики

Сім українських компаній–виробників та експортерів агропродовольчих інгредієнтів вперше взяли участь у виставці Food ingredients for taste Japan у межах українського стенду. Інформаційну та організаційну підтримку українській делегації забезпечило Посольство України в Японії.

Про це пише UATV із посиланням на пресслужбу Мінагрополітики.

Участь у виставці взяли, зокрема, компанія-виробник органічної продукції “Арніка Органік”, лідер із переробки гірчиці “Факторія-агро”, виробник равликів AbiFarm та інші.

У Мінагрополітики зазначили, що передумовою організації українського стенду на виставці стали високі позиції  України на глобальному ринку та значне зацікавленняяпонського ринку в імпорті інгредієнтів до продуктів харчування. Лише за перші 2 дні виставки українські компанії-учасники провели 248 зустрічей із потенційними імпортерами.

“Активність України в напрямку відкриття ринку Японії активно зростає з року в рік. Очікується, що в 2020 році кількість компаній, зацікавлених у експорті своєї продукції на японський ринок, значно зросте”, – йдеться у повідомленні.

Раніше повідомлялося, що Україна на 60% збільшила експорт соків.

Нагадаємо, що цьогоріч ми збільшили експорт товарів до ЄС на 5%.

Прямий ефір