Завдання ворога — дискредитація: інструменти РФ в інформаційних спецопераціях проти України назвав Подоляк

Михайло Подоляк. Фото: president.gov.ua

Росія продовжує проводити інформаційні спецоперації проти України. Спроб буде багато й надалі, адже мета ворога — дискредитація та руйнування консолідації українського суспільства. І для виконання цього завдання росіяни мають низку інструментів. Про це в ефірі телеканалу FREEДОМ сьогодні, 28 січня, сказав радник глави Офісу президента України Михайло Подоляк.

“Спроб буде багато, адже ми живемо в прозорому інформаційному світі. Інформація, безсумнівно, об’ємна зброя з усіх боків і в усіх сенсах, якщо так можна сказати. Ба більше, перепризначивши Герасимова командувачем окупаційного угруповання РФ, гібридного компонента стало в рази більше, тому що це один із ключових моментів, який описувався в тактиці і стратегії ведення війни паном Герасимовим. Відповідно, сьогодні цього всього стало більше”, — зазначив Подоляк. 

При цьому він наголосив, що з внутрішньою аудиторією російські пропагандисти працюють за вкрай примітивними лекалами, які не мають жодної цінності.

“Російська аудиторія настільки примітивна, що вони споживають найбожевільніше інформаційне чтиво”, — сказав гість ефіру.

Подоляк упевнений, що росіяни намагаються розірвати консолідацію українського суспільства. Але для цього не працюють їхні ракетні обстріли, страшилки про блекаути тощо.

“У нас консолідована позиція між суспільством і державою, є довіра між суспільством і державою. Ми більш-менш тримаємося нормально, не впадаємо в ці внутрішні істеричні розбірки тощо. Тому завдання — дискредитація, і його можна вирішувати через кілька інструментальних рішень”, — пояснив радник глави ОП.

Перший інструмент, за його словами, це публікації в західній пресі.

“Мова про якісь розслідування тощо. І Росія в цьому компоненті часто буває ефективною, принаймні, була ефективною до війни. У них були свої лобістські мережі, піар-агентства, через які вони працювали. У них були свої контакти з європейськими, американськими журналістами. Це все нормально. Але, тим не менш, ми маємо бути до цього готові”, — зазначив Подоляк.

Важливу роль також відіграють масштаби всіх цих публікацій.

“Якщо 20 разів або 200 разів повторювати одну й ту ж тезу, то рано чи пізно вона починає домінувати в інформаційному просторі, тому що люди не критично часто ставляться до інформації”, — зазначив Подоляк.

І третя складова, за його словами, це точкова робота через проросійських лобістів. Вони повинні будуть ці теми підхоплювати і говорити про них більш публічно. І точно так само це має працювати на внутрішньому українському просторі.

“Ми повинні спокійно до цього ставитися, правильно розставляти акценти. ЗМІ мають правильно розставляти акценти, не одразу впадати в істерику і критично мислити”, — акцентував радник глави ОП.

Читайте також: Переговори про надання Україні ракет і штурмової авіації тривають у прискореному форматі, — Подоляк

Прямий ефір