Національна комісія з регулювання ринку електроенергії та комунальних послуг внесла зміни до стандартів якості постачання електроенергії та компенсацій споживачам за порушення цих стандартів.
Про це повідомляє UA з посиланням на НКРЕКУ.
Згідно з повідомленням, максимально допустимий період відсутності електрики хоча б в одній фазі трифазної лінії через відключення скорочений з 24 годин до 22 годин на місяць, але не більше 12 годин поспіль влітку і 6 годин – взимку.
При перевищенні тривалості відключення побутовий споживач має право вимагати компенсацію в обсязі 200 грн, плюс 50 грн за кожну наступну годину без електрики. Для споживачів – юридичних осіб компенсація становить 600 грн.
На рік обленерго дозволяється проводити 11 планових відключень, 7 аварійних для міст і 9 аварійних для сіл.
НКРЕКУ окремо прописала граничні терміни відключення електроенергії для великих ремонтних робіт, таких як заміна лінії, під час яких допускається максимальний термін відключення на 24 години влітку і 8 – взимку (було 48 годин). При відсутності електрики більше ніж 24 години поспіль сума компенсації збільшена з 200 до 300 грн.
Також, при перевищенні термінів усунення причин неякісних постачань електроенергії, сума компенсації збільшується зі 100 до 200 грн.
За даними НКРЕКУ, у 2020 році більш як 34 тисячам споживачів виплачено компенсації за відсутність електрики на суму 3,2 млн грн, у першому півріччі 2021 року – 4 млн грн.
Нові стандарти якості постачань електроенергії вступили в дію з 1 серпня 2021 року.
Читайте також: Культура, енергетика, молодіжна політика: Україна та Литва підписали двосторонні документи.