У 2019 році українські телеканали покажуть 20-30 нових серіалів

Фото UATV

Медіаспеціалісти, топ-менеджери телеканалів та представники найбільших телевізійних рекламодавців на конференції “Телебачення як Бізнес” в рамках Міжнародного форуму KYIV MEDIA WEEK-2018 обговорили проблему медіаринку ТБ в Україні, нові тенденції галузі, та визначили перспективи для розвитку.

Про це інформує кореспондент UATV.

“В ефірі зараз приблизно на 16% більше брендів, ніж було минулого року. Це говорить про те, що галузь ТБ як бізнес – цікава для рекламодавців”, – зазначила директор сейлз-хауза “Медіапартенрство”, Медіа Група Україна Юлія Костецька.

Читайте також: Анімаційна продукція становить майже 15% кінопрокату України, – дослідження

За її словами, у цьому році є велика кількість запитів на спонсорські проекти у телесеріалах: “На наступний рік вже є велика перспектива. Нині телесеріали – це тенденція на українському медіаринку”.

Про цей же тренд розповів і директор з інвестицій ТБ українсько-британської комунікаційної компанії razom communications Ігор Полосьмак: “Топові телеканали будуть збільшувати кількість серіального контенту. Так, в наступному році вони покажуть приблизно 20-30 нових серіалів”.

Також він пояснив, що інвестувати в медіарекламу в Україні – вигідно: “Ми зараз знаходимося в точці, коли медіа України привабливі для інвесторів”.

Читайте також: За 2018 рік Українська Антипіратська Асоціація закрила 51 сайт

У свою чергу директор (CEO) razom Communication Дарія Кабанова наголосила, що частка ТБ в Україні знаходиться на тому ж рівні, що і в США.

“Україна демонструє світову тенденцію. ТБ в нашій країні – дуже стабільне, воно добре виглядає і продається. Відзначу, що за новими підрахунками середній вік тих людей, хто паралельно дивиться ТБ та інтернет – 36 років, це наша найцікавіша цільова аудиторія”, – додала Кабанова.

Нагадаємо, 17 вересня в столиці відкрився VIII Міжнародний форум KYIV MEDIA WEEK-2018

UATV – міжнародний телевізійний партнер проекту.

Марта ЗНАК, UATV

Прямий ефір