“UATV – це потужний інформаційний ресурс про Україну”, – Том Белл

Фото UATV

UATV – це потужний ресурс у рамках ширшої комунікаційної стратегії, який дає змогу людям в усьому світі дізнатися більше про справжню ситуацію в Україні, переконаний ведучий та журналіст англійської редакції UATV Том Белл. Він, британець, уперше відкрив для себе Україну 2009-го як студент університету в Києві. У вільний час любить сплавлятися на каяку Дніпром, відвідувати міські кав’ярні та інколи – варити борщ. Після кількох років вивчення економіки вирішив, що журналістика – це значно цікавіше.

Співпраця із телеканалом іномовлення України розпочалася після Революції Гідності, пригадує Том. “До Євромайдану присутність і вплив України на світовій арені були мінімальними. Масові антиурядові протести в лютому 2014 року, а потому – російське вторгнення в Крим та Донбас у березні та квітні, привернули увагу світу, – згадує Том. – Однак у цей період чимало медіа, котрі мали гарну репутацію, просто повторювали чи перефразовували кремлівські наративи щодо України”.

Тоді, зауважує журналіст, виникла нагальна потреба в медіавиданні, яке мовило б для закордонного глядача, і не лише для того, щоб розвінчувати відверту брехню чи дезінформацію російських підконтрольних державі ЗМІ, а щоби поширювати інформацію про саму Україну – її культуру, історію, технології, науку та надзвичайні можливості.

“Після того як з’явився канал іномовлення України, мене запросили до його команди – в англомовну інформаційну службу новин. На сьогодні у нас зібрався чудовий, досвідчений колектив, якому вдалося досягти значного охоплення аудиторії, що дозволяє нам підтримувати бренд України в усьому світі”, – розповідає ведучий.

Одним із головних завдань телеканалу іномовлення України Том Белл бачить подальше продукування якісного контенту та постійне розширення аудиторії.

“Це вимагає багатостороннього підходу, який включатиме збільшення нашої аудиторії онлайн, встановлення контактів з лідерами та людьми, які впливають на громадську думку, участь у різноманітних партнерських проектах, залучення кореспондентів з інших країн. Зокрема, надзвичайний потенціал має китайський ринок, хоча мине ще немало часу, поки я достатньо освою мандаринський діалект”, – жартує Том.

Ведучий переконаний, що справжня мета російської державної пропаганди, спрямованої на міжнародну аудиторію, це не лише поширення брехні та дезінформації, а ще й намагання розділити людей з різними думками та посіяти страх і сумніви у західному суспільстві.

“Мета UATV – якісна журналістика та, як її результат, боротьба з російською пропагандистською зброєю. Ми завжди підтверджуємо свої матеріали фактами, продукуючи чесність; зрештою, процвітаюча Україна означатиме поразку Росії”, – наголошує Том.

Журналіст переконаний, що висвітлення України у медіа значно покращилося з 2014 року.

“Термінологія на кшталт “громадянська війна” та “українська криза” все ще періодично використовується у західній пресі, але це трапляється усе рідше й рідше. Думаю, досі є прогалини у висвітленні сучасної України – бурхливого розвитку ІТ та сільськогосподарської сфер економіки, шикарної фешн-індустрії, мальовничих місць, які варто відвідати, тощо”, – говорить Том, додаючи, що саме UATV відіграє важливу роль у висвітленні усіх цих аспектів.

Справжнім викликом, на його думку, є необхідність охопити якомога більшу аудиторію, створюючи високоякісний контент, яким люди захочуть поділитися, адже “це єдиний спосіб побороти масштабну кремлівську кампанію з дезінформації у світі”.

“Щоразу, коли я зустрічаю іноземців, які вперше приїхали до України, вони зізнаються, що приємно здивовані. Більшість із них приїздить сюди, знаючи про цю країну дуже мало, а від’їжджає з позитивними враженнями від України та гостинності її людей. І, звичайно, усі вони обіцяють, що дивитимуться UATV, щоб і надалі залишатися в курсі останніх новин”, – підсумовує журналіст.

Наталія МАРЧЕНКО, UATV

Прямий ефір