У США допитали Марка Цукерберга: він попросив вибачення і розповів про втручання РФ у вибори

Фото з сайта nv.ua

Генеральний виконавчий директор Facebook Марк Цукерберг майже п’ять годин свідчив на слуханнях у Сенаті США.

Про це повідомляє Reuters.

Під час свідчень Цукерберг вибачився перед користувачами соціальної мережі та згадав про проблеми, які має вирішити його компанія. Він визнав, що допустив помилку, не надавши достатньої уваги захисту особистих даних користувачів, що призвело до витоку конфіденційної інформації.

“Зараз ясно, що ми не зробили всього, що від нас залежало, щоб запобігти використанню цих інструментів на шкоду користувачам, а саме для поширення неправдивих новин, іноземного втручання у вибори й риторики ненависті. Ми не повною мірою усвідомлювали нашу відповідальність, і це було помилкою. Це була моя вина, прошу вибачення. Я заснував Facebook, я ним керую і я несу відповідальність за те, що тут відбувається“, – заявив гендиректор соціальної мережі.

Сенатори ставили Цукербергу багато питань щодо практики збору даних Facebook, ймовірної монопольної влади компанії та його поглядів на регулювання інтернет-компаній.

Засновник Facebook, у свою чергу, запевнив сенаторів, що алгоритми соцмережі не проводять кросплатформовий збір даних. Він пояснив, що акаунти Cambridge Analytica і всіх пов’язаних з нею організацій у Facebook заблоковані.

Також Цукерберг говорив і про можливе втручання Росії у вибори в США. За його словами, у Facebook очікували на можливі кібератаки зі сторони Росії, проте не на створення фейкових акаунтів.

Він зазначив, що співробітники Facebook ведуть гонку озброєнь з групами й акаунтами, якими керують із Росії та які використовують соцмережу для впливу на громадську думку.

Нагадаємо, мережа Facebook опинилася в центрі скандалу після того, як газета The New York Times повідомила, що британській аналітичній фірмі Cambridge Analytica вдалося зібрати особисті дані понад 50 млн користувачів соцмережі, щоб розробити алгоритм аналізу політичних уподобань виборців. Створений алгоритм полегшував розсилку користувачам політичної реклами з метою потенційно вплинути на їхні голоси. Пізніше Facebook повідомив про витік даних майже 90 млн користувачів. Cambridge Analytica втручалася в хід виборів по всьому світу, вдаючись до хабарів і поширенню негативної інформації про кандидатів в інтернеті.

Прямий ефір