У Рівненській області розробили брошури з інформацією про туристичні місця краю для популяризації регіону на китайському ринку.
Про це повідомляє прес-служба Рівненської облдержадміністрації.
Друковану продукцію використовуватимуть для представлення на міжнародних виставках.
“Рівненщина – одна з перших областей, яка виходить на китайський туристичний ринок. Найближчим часом інформаційні матеріали будуть представлені на виставці ITB China 2019, котра проходитиме у Китаї навесні”, – зазначила заступник начальника управління культури і туризму облдержадміністрації Ярослава Гаврилова.
Також в ОДА наголошують, що китайські мандрівники зараз дуже цікавляться туристичними об’єктами Рівненщини, особливо Тунелем кохання.
“Тому і є попит на інформацію саме китайською мовою. До того ж, у нас є ще багато інших туристичних родзинок. Тому сподіваємося, що така друкована продукція допоможе підвищити рівень пізнаваності та популяризує область на виставках за кордоном”, – додала Ярослава Гаврилова.
У буклеті представили опис понад 30 різних туристичних об’єктів Рівненської області, серед яких – Тараканівський форт, Дубенський замок, поле Берестецької битви тощо.
Нагадаємо, на Рівненщині дерев’яний млин ХІХ століття перетворили на атракцію для туристів.