“Темпи, якими ми розвиваємось, випереджають навіть наші плани”, – креативний редактор каналу “Дом”

Фото телеканал “Дом”

Вийти з проєктом російськомовного іномовлення через супутникове мовлення на весь світ, і вже – з березня.

Про такі амбітні плани телеканалу “Дом” в інтерв’ю для сайта НСЖУ розповів член Редакційної ради та креативний редактор Максим Кречетов.

Нині “Дом” мовить на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей та в АР Крим. Ведеться ефірне мовлення з передавачів так званих “вишок”, працює дециметрове мовлення (глядач може “спіймати” канал на Т2). А крім цього, і згадані вище території, і весь світ покриваються мовленням каналу UATV, на якому нині розміщують усі програми, створені для “Дому”. Решту ефіру займають програми з архіву UATV.

Щодо подальших перспектив, то, за словами Максима Кречетова, окрім проєкту російськомовного іномовлення на супутник під брендом UATV, є така можливість, як кабельні мережі по всьому світу.

“До того ж, створений для мовлення на тимчасово окуповані території (ТОТ) канал “Дом” продовжить виконувати свою місію – правдиве інформування українців, які опинилися в окупації, про ситуацію в Україні, у них самих, у світі, – наголосив він. – А головне – повернути Україну  до їхнього порядку денного, здійснити “ментальну деокупацію”, полегшити процес реінтеграції ТОТ”.

Також Максим Кречетов розповів, що за останній час перегляди і охоплення на каналі “Дом” стрімко зросли.

“У нас є матеріали, які мають по мільйону охоплення. Дуже добре, наприклад, дивилися сюжети про ситуацію у Нагірному Карабасі. Ми подаємо матеріали, які створюються за стандартами журналістики, де повністю дотримуємося правильної термінології, об’єктивно висвітлюємо ситуацію. Тому перегляди в Азербайджані, Вірменії, Росії і межуючих країнах – по кількасот тисяч, кожен матеріал, – зазначив креативний редактор. – Ми вже поволі завойовуємо аудиторію в російськомовних регіонах, адже подаємо інформацію без російських наративів, без роспропаганди. Бачимо високий рівень довіри, нас цитують на постійній основі чимало азербайджанських і грузинських видань”.

Читайте також: Телеканал “Дом” – перший крок до боротьби з пропагандою, – Кравчук (ВІДЕО)

Зараз лінійка новин телеканалу “Дом” – це п’ять випусків упродовж дня, зокрема й підсумковий.

“Спочатку ми ставили собі завдання за півтора року вийти на супутникове російськомовне телебачення на місці нинішнього UATV. Потім зрозуміли, що темпи, якими ми розвиваємось, випереджають навіть наші плани. І навесні ми запустили п’ять лінійок щоденних інформаційних програм, а цієї осені – ще п’ять лінійок щотижневих інформаційно-аналітичних програм, – розповів Максим Кречетов. –Вони абсолютно різноманітні, на дуже різну аудиторію. Також на нашому каналі є ранкове мовлення, яке завоювало велику аудиторію“.

Крайній проєкт, який запустив мовник, – про боротьбу з фейками, зокрема кремлівськими, – “Давайте проверим!”.

“Ми робимо огляд фейків, які запускає російська пропаганда та елементарно їх спростовуємо, вчимо глядача критично оцінювати інформацію, – поінформував креативний редактор каналу “Дом”. – Також є 45-хвилинний проєкт “На самом деле”. Він щоденний, але кожного дня він присвячений певному напряму. Наприклад, у понеділок – про Росію, у четвер – про Крим”.

Нагадаємо, телеканал “Дом” запустив промокампанію “Україна – наш дім”.

Прямий ефір