Соцмережа Facebook випустила власний друкований журнал Grow

Фото twitter.com/JuanSenor

Соціальна мережа Facebook почала видавати власний друкований журнал Grow, повідомляє видання FIPP.

Зазначається, що видання виходитиме раз на три місяці й присвячуватиметься бізнес-тематиці. На першій обкладинці журналу розмістили фото креативного директора бренду одягу Nylon Оскара Олссона.

За словами журналіста Піта ван Нікерка, журнал можна почитати в залах очікування для пасажирів бізнес-класу аеропорту “Хітроу” та ще в кількох “ексклюзивних” локаціях Лондона.

Варто зазначити, що є й цифрова версія журналу.

Нагадаємо, у Facebook з’являться аудіоповідомлення.

Із 16 травня нова функція доступна в Індії, а пізніше буде впроваджена по всьому світу.

Зазначається, що аудіоісторії відтворюватимуться на кольоровому тлі. Крім того, користувачі соцмережі зможуть додавати в аудіопости картинки та стікери. Повідомляється також, що компанія додасть можливість архівації історій і інструмент, який зберігає фотографії та відео в Facebook, щоби звільнити пам’ять для смартфонів.

Прямий ефір