Шортлист PITCH UA 2: стали відомі учасники, які потрапили до другого етапу конкурсу

uatv
23.02.2020
Фото з сайта Pitchua.com

До 5 лютого включно тривав прийом заявок на другий конкурс соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA 2, організований компанією Media Resources Management (MRM). Конкурс, який виконується за підтримки проєкту “Зміцнення громадської довіри” (UCBI II), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), має на меті сприяння створенню якісних і цікавих відеопроєктів для ТБ, вебплатформ та кінотеатрів, присвячених важливим для всієї України темам і проблематикам.

Податися на конкурс мали змогу українські продюсери та продакшнкомпанії, зареєстровані в Україні, а свої проєкти вони могли заявити в одній або відразу в декількох з категорій конкурсу. А саме:

“Гуманізація конфлікту” – контент, що допомагає пояснити складність ситуації з окупацією територій України та її вплив на життя громадян; “Комунікація з окупованими територіями” – проєкти, націлені на пояснення демократичних реформ, які впроваджуються в Україні, людям, які залишилися на окупованих територіях; а також “Активація молоді” – контент, спрямований на формування бачення позитивних перспектив майбутнього в Україні для молодих людей.

“Минулого року, коли конкурс PITCH UA відбувся вперше та зібрав понад 200 заявок, таких чітких вимог щодо тем не було. Проте запровадження нових правил не вплинуло на активність учасників: загалом на PITCH UA 2 ми отримали 184 заявки. Цікавим також виявився розподіл за тематиками: 90 із поданих проєктів присвячені темі “Активація молоді”, 37 – “Гуманізація конфлікту”, 10 – “Комунікація з окупованими територіями”. Ще приблизно півсотні проєктів, як стверджують їх автори, розкривають одразу декілька важливих для України тем”, – коментує Віра Костенко-Кузнєцова, експертка з розвитку медіапроєктів UCBI II.

Експертне жюрі, до складу якого увійшли фахівці компанії-організатора конкурсу а також представники UCBI II/USAID з України та США, ретельно вивчило всі подані заявки, звертаючи увагу на їхню відповідність технічним, ідеологічним і креативним умовам конкурсу. Зокрема, одним із важливих критеріїв відбору PITCH UA 2 є планова співпраця творців проєктів з експертами-консультантами задля якомога глибшого занурення в проблематику проєкту. Й більшість учасників підійшли до цього дуже відповідально та вже заздалегідь заручились підтримкою різних організацій та інституцій. Наприклад, учасників PITCH UA 2 консультують представники благодійного фонду допомоги армії “Повернись живим”, ВГО “Всеукраїнська спілка ветеранів війни”, співробітники різноманітних правозахисних організацій, профільних міністерств і відомств, визначні спортсмени, популярні YouTube-блогери тощо.

Отже, із поданих проєктів до другого етапу конкурсу потрапили:

  • “Брати”, телевізійний серіал, 1+1 Продакшн;
  • “Будуємо Україну Разом”, реаліті-шоу, Play Production;
  • “Весілля під час розведення”, телевізійний серіал, 1+1 Продакшн;
  • “ВИХІДНІ на Атласі”, фільм, ТОВ “Твій найкращий фестиваль”;
  • “Вовка, який осідлав бомбу”, серіал, ТОВ “Т.Т.М.”;
  • “Всі, хто хотіли, поїхали?”, мальована анімація, Real Stories Production;
  • “Голова”, комедійний серіал, GOOD MOOD PRODUCTION;
  • “Двокольорова веселка”, драматичний серіал, ФОП Олексій Ральніков;
  • “Живі генії”, документалістика, байопік, ФОП Федечко Наталія Дмитрівна;
  • “За мить до світанку”, драма, ТОВ “Т.Т.М.”;
  • “Киснева станція”, біографічна драма, Світлофор Фільм;
  • “Майстер гостинності/Уста Мусафір”, телешоу, гастрошоу, ТОВ “Алекс Студіо Продакшн”;
  • “МАМА”, драма, ТОВ “Основа Фільм”;
  • “Мій чужий дім”, драма, комедія, ТОВ “ТЕЛЕВІЗІЙНА КОМПАНІЯ “АТЛАНТ- СВ”;
  • “Мій чужий син”, військова драма, ТРІ-Я-ДА ПРОДАКШН;
  • “Морська Академія”, молодіжна драма, ТОВ “СТАР МЕДІА”;
  • “Наше море”, web-серіал, studio_Storytellers;
  • “Піца Україна”, телевізійний серіал (сітком), Filmix production;
  • “Пластуни”, драмеді, пригоди, GREEN PENGUIN MEDIA;
  • “Покоління Z”, документальне серіаліті, ФОП Федечко Наталія Дмитрівна;
  • “Постріли долі та ВОйНИ”, соціальна драма, трилер, Харизма Груп;
  • “Радикальне рішення”, драма, GREEN PENGUIN MEDIA;
  • “Розбір гри”, документальне кіно, ТОВ “КС ПРОДАКШН”;
  • “Тінь конфлікту”, PR сюжети та межпрограмка, ICTV та СТБ;
  • “Україна. За вашу і нашу свободу”, документальний фільм, ТОВ “МКК фільм сервіс”;
  • “Холодна війна”, документальний серіал, UATV;
  • “Хроніка російської агресії”, документальний серіал, UATV;
  • “Червона Рута. Нова історія”, романтична комедія, ТОВ “ФІЛЬМ Ю ЕЙ ТЕЛЕВІЖН”;
  • “ЧУМА”, телевізійний серіал, Громадська організація; “Національна асоціація медіа”;
  • “Шалені бджолярі”, комедія, мелодрама, ФОП Кузьменко Ярослава Василівна;
  • “Щастя”, реаліті, ТОВ “ПРОКІНО”;
  • “Щастя, як емоція”, документальний фільм, Платформа української документалістики docUA Platform;
  • “Я у мами стартапер”, Youtube-шоу, TWO WORDS.

Вже 2 березня учасники другого етапу PITCH UA 2 чекають на спеціальній докторинг-майстерні. На цьому відкритому одноденному заході учасники конкурсу пітчитимуть (презентуватимуть – ред.) власні проєкти перед експертами та аудиторією. А експерти – міжнародні фахівці зі створення соціально вагомого контенту, чиї імена буде оголошено невдовзі, – нададуть учасникам конкурсу рекомендації щодо вдосконалення їхніх проєктів.

Мета докторинг-майстерні — дати учасникам чітке розуміння того, яких коректив потребують їхні проєкти, аби чітко відповідати концепції PITCH UA 2. Задля цього представники UCBI II/USAID і запрошені експерти проведуть спеціальний публічний воркшоп. Окрім розгляду ідейно-творчої складової та її відповідності критеріям та тематикам конкурсу, на заході також відбудеться майстер-клас з оформлення бюджету проєкту згідно вимог UCBI II/USAID, що є обов’язковим для подачі основного пакету документів на етапі фінального відбору.

Після відкритої докторинг-майстерні з 3 по 5 березня також відбудуться індивідуальні консультації учасників другого етапу конкурсу з запрошеними експертами. Розклад цих консультацій, порядок виступів на докторинг-майстерні та всі інструкції з підготовки учасники PITCH UA 2 невдовзі отримають від організаторів конкурсу особисто.

Докторинг-майстерня проєктів-учасників другого етапу конкурсу PITCH UA 2 відбудеться 2 березня в “Освіторії” на вул. Московській 2 (м. Київ).

Всі охочі зможуть відвідати цю подію та почути рекомендації міжнародних експертів зі створення соціально вагомого контенту. Вхід вільний за умови попередньої реєстрації.

Джерело UATV
дата 23.02.2020
категорії Новини партнерів
поділитися

Схожі новини


Топ новин на UA|TV