Підприємство “Антонов” перейшло на виробництво літаків без російських деталей

uatv
31.08.2020
Фото Укрінформ

Державне авіабудівне підприємство “Антонов” налагоджує виробництво літаків без російських комплектуючих. Так, із використанням українських та американських деталей виготовили планер (“тіло” літака без силової установки та обладнання) першого серійного транспортного літака Ан-178.

Про це розповів президент ДП “Антонов” Олександр Лось, повідомляє Укрінформ.

“Хочу наголосити, що це наш перший літак, який складається без жодної російської деталі. Нас звинувачують, що кілька років ми не випускали серійні літаки. Але з початком російської воєнної агресії у 2014 році ми втратили не лише ринок збуту, а й ринок постачання важливих компонентів. Деякий час зайняло імпортозаміщення та пошук нових постачальників”, – зазначив президент підприємства.

Близько 2/3 обладнання у згаданому типі літака – американського виробництва, ще третина – українського.

“Причому проєктну роботу із заміщення російських комплектуючих ми провели власним коштом”, – додав Олександр Лось.

При цьому зміна постачальника деталей навіть здешевила вартість виробництва, адже західні аналоги виявилися дешевшими за російське обладнання.

Саме цей Ан-178 виготовляють на замовлення Перу, адже Україні вдалося виграти конкурс на постачання літаків для Міністерства внутрішніх справ цієї країни.

Конкурентами у виробництві подібних літаків у Європі для нашої держави є Франція разом з Іспанією та Росія. Проте українські літаки і пропозиції, які були запропоновані на цей конкурс, виявилися кращими, зазначив очільник “Антонова”. Адже Ан-178 має свою унікальність – у ньому гармонійно поєдналися швидкість, вантажопідйомність та злетно-посадкова “прохідність”.

“Він може базуватися як на злітно-посадкових смугах зі штучним покриттям, так і на підготовлених ґрунтових, що робить його справжнім авіаційним позашляховиком“, – додав Олександр Лось.

Також він розповів, що зараз опрацьовуються проєкти контрактів із постачання близько 30 літаків Ан-178 для потреб Міноборони та Міністерства внутрішніх справ України на заміну старіших моделей Ан-26, Ан-12, Ан-72.

“Адже з ними вже існують проблеми щодо підтримки експлуатації саме через неможливість постачання російського обладнання, яке на цих літаках становить до 90% – від рушійного гвинта чи гальмівного колеса до найменшого приладу в кабіні льотчиків”, – зазначив директор “Антонова”.

Раніше повідомлялося, що Україна відремонтує літаки ВПС Шрі-Ланки.

Читайте також: Кожен регіон повинен мати авіаційний транспортний вузол, – Шмигаль

Джерело UATV
дата 31.08.2020
категорії Технології
поділитися

Схожі новини


Топ новин на UA|TV

×