KYIV MEDIA WEEK: українцям покажуть кращі шоу для дітей з усього світу

uatv
05.09.2019
Фото KYIV MEDIA WEEK

18 вересня на форумі KMW Девід Чіарамелла (David Ciaramella), менеджер з комунікацій K7 Media (Велика Британія), представить добірку нових дитячих та юнацьких шоу з різних куточків світу.

Про це повідомляє UATV.

У межах ексклюзивної доповіді Девіда, учасників KMW чекає огляд трендів у сфері дитячого контенту, його жанрового розмаїття, а також способів його доставки юним глядачам. І все це – на прикладі найпопулярніших шоу, спеціально створених як для ТВ, так і для різноманітних платформ.

“Американський гігант індустрії іграшок Hasbro недавно придбав компанію eOne – власника всім відомої “Свинки Пеппи”. Ця угода ще раз дала чітко зрозуміти, наскільки цінними можуть бути дитячі IP. Додамо до цього швидкий запуск стримінгової платформи Disney+, і можемо вже сьогодні спрогнозувати ще один сплеск інтересу до контенту для найменших глядачів. А що ще вони дивляться зараз? Я радий повернутися на KMW, щоб разом із вами розібрати найсвіжіші кейси в традиційному ТБ і на digital-платформах”, – говорить Девід.

Діти дивляться відео на постійно зростаючій кількості екранів, споживаючи ще більше контенту, разом із цим змінюються і патерни перегляду. Сам контент, який тримає дітей перед екраном, теж зазнає змін.

У свою чергу, DIY-підхід до виробництва відео для дітей почав впливати на “традиційні” тайтли, такі, як WILDBRAIN від DHX, а також підштовхувати до створення спін-оффів для digital-платформ. Можна спостерігати цю тенденцію на таких проектах, як THE MOOMINS і THE CLANGERS.

“Якщо говорити про Україну й регіон СНД, то стає очевидно, що споживання дитячого контенту зростає як на телевізійних, так і на онлайн-відеоплатформах. Зараз в Україні офіційно мовлять більше 250 телеканалів, з них 24 орієнтовані на дитячу аудиторію. Загальна кількість їх глядачів збільшилася за останні п’ять років більш ніж на 60%”, – говорить Артем Вакалюк, глава аналітичного департаменту в Media Resources Management (Україна).

За його словами, з топ-10 найпопулярніших українських каналів YouTube вісім орієнтовані на молоду аудиторію з мільйонами та десятками мільйонів підписників кожен.

“Крім того, дитячий контент як на телебаченні, так і в інтернеті використовується великою кількістю компаній як інструмент просування брендів у межах їхніх довгострокових маркетингових стратегій. Це не дивно, тому що даний підхід вже показав свою ефективність в усьому світі. Таким чином, я упевнений, що презентація Девіда буде цікава не тільки виробникам контенту та мовникам, а й представникам рекламного бізнесу і брендів”, – додав Вакалюк.

Ексклюзивна секція Девіда Чіарамелли “Нові та найкращі шоу для дітей”, відбудеться 18 вересня на KYIV MEDIA WEEK.

K7 Media – міжнародна медіаконсалтингова компанія, яка проводить аналітичні дослідження, присвячені глобальним тенденціям в індустрії контенту для великих світових медіабрендів. На основі своїх великих знань і досвіду в сфері телебачення і digital, K7 Media випускає щорічний звіт Top 100 Traveling TV Formats, а також складає індивідуальні звіти про шоу, серіали та дитячий контент для мовників, дистриб’юторів, продакшнів і digital-сектору.

Нагадаємо, що на KYIV MEDIA WEEK-2019 обговорять еволюцію стримінгових сервісів.

Раніше повідомлялося, що вперше на KYIV MEDIA WEEK-2019 плануються до обговорення теми штучного інтелекту та машинного навчання.

Джерело UATV
дата 05.09.2019
категорії Новини партнерів
поділитися

Топ новин на UA|TV