KYIV MEDIA WEEK-2019: ефективні бізнес-моделі та інноваційні технології у виробництві контенту

Колаж KYIV MEDIA WEEK

Триває реєстрація на IX міжнародний форум KYIV MEDIA WEEK – головну медійну подію року, що відбудеться 16-19 вересня 2019 року в Києві. Він присвячений сучасним технологіям і трендам, реалізації креативних підходів та впровадженню нових ефективних бізнес-моделей у галузях теле- й кіновиробництва.

В межах програми KMW заплановано низку заходів, різних за тематикою та наповненням, що будуть цікавими не тільки професіоналам медіаринку, а й представникам дотичних галузей, повідомляє UATV. 

Завдяки гнучкому формату проведення форуму, учасники зможуть самостійно спланувати свій графік і отримати максимум корисної інформації та прикладних знань.

Вперше на форумі плануються до обговорення теми штучного інтелекту (Artificial Intelligence) та машинного навчання (Machine Learning), також відбудуться івенти, присвячені використанню блокчейн-технологій у галузі виробництва та дистрибуції аудіовізуального продукту.

Цьогоріч у медіафорумі візьмуть участь представники кіно- й телеіндустрії з Китаю, Канади, Кореї, тому частина його програми буде доповнена спеціальними секціями, присвяченими медіаринкам і особливостям співпраці з цими країнами.

У межах тематичного блоку “Бізнес” виступить Ед Уоллер (Ed Waller) – шеф-редактор міжнародного медіапартнера KMW – С21 Media, який розкриє тему “Міжнародна контент-індустрія: тренди, виклики та можливості”. В секції “Технології” відбудеться ексклюзивний івент, присвячений темі блокчейну й перспективам використання цієї технології у медіа.

Мануель Бадел (Manuel Badel) – засновник компанії Badel Media, консультант та спікер, який спеціалізується на електронних фінансових системах, виробництві й дистрибуції контенту та на бізнес-моделях, розповість про виклики, з якими стикається сучасна медіаіндустрія у зв’язку зі стрімкими змінами на ринку.

Співзасновниця швейцарської компанії The WIT Вірджинія Муслер (Virginia Mouseler), яка вже другий рік поспіль є аналітичним партнером KMW, готує дві ексклюзивні презентації про глобальні тренди споживання контенту та про глобальні серіальні тренди. На учасників медіафоруму чекають також дві спеціальні секції від Девіда Чіарамелли (David Ciaramella), менеджера з комунікацій K7 Media. У першій презентації і скринінгу “Еволюція стримінгових сервісів: що далі?” йтиметься про перспективи розвитку стримінгових сервісів, а друга буде присвячена темі дитячого контенту – “Нові та найкращі шоу для дітей”. 

Іще один постійний партнер медіафоруму – компанія CEETV – проведе в межах KMW панельну дискусію “Рецепти успіху серіальних хітів з Центральної та Східної Європи”. До участі в ній запрошено представників найновіших хайпових та перспективних проектів цього жанру з регіону.

У партнерстві з міжнародним дистриб’ютором Small World IFT (США) та найбільшим міжнародним ринком аудіовізуального контенту MIPCOM (Франція) у другий день KMW буде проведено фінал 5-го міжнародного конкурсу ідей SMALL WORLD. BIG IDEAS. Переможець отримає унікальні можливості для професійного розвитку на міжнародному рівні, а його формат – путівку у світ та шанс підкорити глядачів усіх континентів. Заявки на участь приймаються до 16 серпня включно.

Нагадаємо, що KYIV MEDIA WEEK (KMW) – найбільший медіафорум Центральної та Східної Європи, головна медійна подія в Україні, що об’єднує міжнародний ринок контенту та ряд ексклюзивних B2B-заходів.

Прямий ефір