Конкурс SMALL WORLD. BIG IDEAS продовжує збирати креативні ідеї розважальних форматів

Фото з сайта kyivmediaweek

До 10 серпня триває перший відбірковий етап міжнародного конкурсу ідей розважальних форматів SMALL WORLD. BIG IDEAS 2018. Конкурс проводиться уже четвертий рік поспіль, проте його фінал уперше відбудеться в рамках KYIV MEDIA WEEK.

Організатор проекту – компанія Media Resources Management (Україна), партнерами SMALL WORLD. BIG IDEAS традиційно стали міжнародний дистриб’ютор Small World IFT (США) і найбільший міжнародний ринок аудіовізуального контенту MIPCOM (Франція).

Конкурс відкриває нові можливості для творців новаторського розважального продукту, зокрема незалежних продюсерів і креативників, представників великих продакшн-компаній і телеканалів, як початківців, так і досвідчених гравців у сфері форматного бізнесу: усіх без винятку запрошують долучитися до проекту і спробувати свої сили в міжнародному конкурсі на кращу ідею в жанрі non-scripted entertainment show.

Конкурс SMALL WORLD. BIG IDEAS має на меті пошук нових оригінальних ідей форматів розважального жанру (game, quiz, dating, travel, survival, reality show, тощо) на будь-якій стадії готовності – від ідеї (“паперовий формат”) до продукту, який уже з’являвся в ефірі.

Заявки на участь приймаються з 2 липня до 10 серпня 2018 року. Усі проекти оцінюватиме незалежне експертне журі, до складу якого увійдуть представники міжнародної та української медіаіндустрії з багаторічним досвідом у галузі розробки, дистрибуції та адаптації форматів.

Фінальний раунд SMALL WORLD. BIG IDEAS відбудеться 17 вересня (понеділок) 2018 року на міжнародному медіафорумі KYIV MEDIA WEEK.

Переможець SMALL WORLD. BIG IDEAS – автор найкращої ідеї на думку експертів і партнерів конкурсу отримає унікальні можливості для професійного розвитку на міжнародному рівні, а його формат – путівку у світ і шанс підкорити серця глядачів на всіх континентах.

Партнер конкурсу – компанія Small World IFT (США) стане ексклюзивним дистрибутором формату-переможця на міжнародному ринку та представлятиме його на всіх основних міжнародних ринках контенту. Також компанія надасть консалтингові послуги з доопрацювання проекту для його відповідності світовим стандартам і легкості адаптації на різних територіях світу та профінансує виробництво його проморолика. Офіційно міжнародній спільноті ідею переможця буде представлено ​​вже як формат на MIPTV 2019.

Міжнародний партнер – MIPCOM (Франція) подарує переможцеві конкурсу бейдж учасника найбільшого міжнародного ринку аудіовізуального контенту MIPTV, який відбудеться у квітні 2019 року в Каннах, Франція.

Офіційний туристичний партнер KMW 2018 – компанія “Кий Авіа” подарує переможцю переліт до Франції та проживання в Каннах на період участі в MIPTV(квітень, 2019).

Нагадаємо, що в попередні роки переможцями конкурсу ставали: Олена Малкова й Ігор Сторчак (Україна) – автори тревел-шоу Generations on Tour (2017), Літал Шемеш з Ізраїлю, автор реаліті-шоу Come to Bed (2016), Нана Суханова та Павло Пелешко (Україна) з проектом Drive This! (2015).

Умови участі в конкурсі та прийом заявок – на офіційній сторінці SMALL WORLD. BIG IDEAS.

Слідкуйте за новинами проекту на www.kyivmediaweek.com і Facebook-сторінці медіафоруму.

KYIV MEDIA WEEK відбудеться 17-21 вересня 2018 року в Hyatt Regency Kyiv (Київ, Україна). До 31 липня діє спеціальна ціна на реєстрацію.

Телеканал UATV – міжнародний телевізійний партнер KYIV MEDIA WEEK.

Прямий ефір