Телеканал “Дом” показує жителям окупованих територій розважальний контент разом з інформаційним, що допомагає зацікавити глядачів і ефективніше доносити їм правдиву інформацію.
Про це, а також про плани розширення каналу і створення власного розважального контенту розповіла в інтерв’ю виданню “Телекритика” керівник телеканалу “Дом” Юлія Островська.
За її словами, на каналі зараз працюють 300-310 людей. “Дом” випускає п’ять власних проєктів “На самом деле“, а також блоги про Донбас і Крим “А как там дома?”, програми “Официальный разговор” і “Пять вопросов на злобу дня“.
Поки медіагрупи безкоштовно діляться своїм контентом з телеканалом, він не може транслюватися через супутник.
“Зараз ми ведемо мовлення тільки ефірним способом – цифра і аналог, не можемо транслюватися через супутник. Як тільки у нас з’явиться контент, який ми матимемо право використовувати різними способами, наприклад, через OTT-платформи поширювати, зможемо вести онлайнтрансляцію свого ефіру в інтернеті, також у нас є плани вийти в світ. Ми це зможемо зробити тільки зі своїм або в компіляції з покупним контентом. Поки ми маємо контент медіагруп, тому зараз обмежені десятьма передавачами, надалі у нас буде невелике розширення”, – розповіла Юлія Островська.
Як показали дослідження й опитування, шлях розважально-інформаційного каналу буде дієвим для донесення жителям окупованих територій правдивої інформації. Адже люди втомилися від політики і великої кількості інформації, яку безперервно отримують. Тому на каналі “Дом” новини розбавляють хорошим розважальним контентом. І ця тактика вже дає свої результати.
“Ми маємо фідбек з того боку, ми це бачимо з коментарів, за їх (жителів окупованих територій – ред.) риторикою, яка змінилася на позитивну або нейтральну, а спочатку вона була трохи неприємною. Для себе ми фіксуємо якесь поліпшення і якусь цікавість до нашого контенту, до нашого власного. Я не кажу зараз про контент медіагруп, він, безумовно, цікавий”, – говорить керівниця каналу.
Те, що канал рухається в правильному напрямку, показують і нещодавні інформатаки, в першу чергу – з боку Росії.
“Товариш Попов (ведучий каналу “Росія-1”) присвятив нам цілих 20 хвилин в програмі “60 хвилин”. І мер Горлівки, наприклад, красномовно показав своїми діями, що канал “Дом” працює прямо за його спиною, ловиться на звичайну антену. Ми цьому раді, велике спасибі їм за рекламу. Якщо ми їх все-таки зацікавили, то я думаю, що ми на правильному шляху”, – зазначила Юлія Островська.
Надалі планується створення на каналі власного розважального контенту.
“Це телевізійні проєкти з ухилом в комедійний жанр, тому що вже не хочеться “кров” якусь дивитися або сумні медичні драми. Був конкретний запит на розважальний комедійний контент. Більше того, багато звучало з приводу того, що абсолютно немає дитячого напряму. Тобто мультики показують – і слава Богу. Ми хочемо розвивати і цю нішу, бо діти якось не задіяні”, – розповіла Островська.
Зараз група редакторів на каналі вже продумує майбутній дитячий контент.
Читайте також: Інформатаки на нас з боку російських ЗМІ показують, що канал “Дом” знають і дивляться, – Юлія Островська