Корпорація Facebook суттєво збільшить фінансування реклами, щоб відновити репутацію і довіру користувачів. Про такі наміри заявило керівництво у зв’язку з низкою помилок у конфіденційності, пише Кореспондент з посиланням на The Wall Street Journal.
За словами керівника з маркетингу компанії Антоніо Лучіо, у корпорації планують подвоїти рекламні витрати, щоб провести оновлення списку креативних агентств, які займаються кампаніями для таких брендів, як WhatsApp та Instagram.
Репутація Facebook постраждала після звинувачень у тому, що її майданчик використовували для кампаній із дезінформації та для втручання у вибори, а також через критику політики конфіденційності та управління даними, наголосив Лучіо.
Нині компанія вже розпочала працювати над відновленням довіри у споживачів. Так, нещодавно Facebook змінив дизайн мобільного додатку та веб-сайту, щоб перейти від відкритого публічного форуму до більш приватної мережі із зашифрованим зв’язком у закритих групах.
Нагадаємо, компанія Facebook вперше призначила менеджера з питань публічної політики в Україні.