Для промо-кампанії українського фільму на “Оскар” потрібно $70 тис., – голова Держкіно

Фото Укрінформ-UATV

Українcький Оскарівський комітет 1 серпня розпочав прийом заявок на участь у національному відборі фільму на премію “Оскар“. Заявки прийматимуть по 15 серпня. Кандидата на звання “Найкращий фільм іноземною мовою” від України назвуть 29 серпня на засіданні комітету.

Голова Держкіно Пилип Іллєнко розповів UATV про особливості національного відбору та деталі промо-кампанії фільму-номінанта.

“Зараз оголошено щорічний відбір, я очікую на серйозну боротьбу за право представити Україну в змаганні за звання “Найкращий фільм іноземною мовою”, – сказав Іллєнко, і додав, що більшість фільмів, які змагатимуться у національному відборі, створені за підтримки Державного агентства із питань кіно.

Голова Держкіно сподівається, що під час обрання фільму комісією враховуватиметься потенціал і здатність продюсерів забезпечити якісну промо-кампанію стрічки у США.

“Розумієте, щоб тебе помітили американські кіноакадеміки, доведеться серйозно попрацювати восени. Поїхати в Нью-Йорк, Лос-Анджелес, де слід провести низку промо-заходів, показів фільму, попрацювати з американськими медіа, це коштує певних ресурсів і залучення професіоналів зі США”, – говорить Іллєнко.

За його оцінками, в рамках перегонів за “Оскаром” мінімальна промо-кампанія фільму коштуватиме близько 70 тисяч доларів.

“Це інформація, яку я отримав із досвіду українських фільмів, які вже було презентовано на “Оскарі”, та з досвіду наших західних колег”, – говорить голова Держкіно.

Пилип Іллєнко також наголосив, що держава частково покриває ці витрати, але левову частку продюсери повинні знайти самі. “Тому під час вибору фільму треба враховувати не лише його потенціал як картини мистецької, а й потенціал продюсера, який зможе залучити такі кошти, щоб правильно вибудувати промо-кампанію”, – підсумував експерт.

Нагадаємо, що 91-ша церемонія вручення премії “Оскара” за досягнення у галузі кінематографа за 2018 рік відбудеться 24 лютого 2019 року в Лос-Анджелесі.

Наталія МАРЧЕНКО, UATV

Прямий ефір