Carlsberg Ukraine звітує про досягнення цілей сталого розвитку

Фото надане компанією

У 2017 році Carlsberg Ukraine приєдналась до глобальної програми сталого розвитку Carlsberg Group “ЦІЛЬ 4НУЛІ: разом до майбутнього”*. Вона ґрунтується на чотирьох цілях: нуль вуглецевого сліду, нуль втрат води, нуль безвідповідального споживання і нуль нещасних випадків. Програма є частиною стратегії компанії і має чіткі цілі до 2022 і до 2030 року. Щороку Carlsberg Ukraine звітує про прогрес у досягненні цілей:

Нуль вуглецевого сліду

Щоб знизити викиди вуглецю, Carlsberg Ukraine фокусується на декількох напрямках: упаковці, виробленні біогазу та електроенергії. На пакування продукції припадає найбільший відсоток викидів.  За результатами 2019 року в компанії було повернуто і повторно наповнено понад 106 мільйонів пляшок, що складає приблизно 44% від загального об’єму скляної тари. Саме оборотна тара  має найменший вуглецевий слід серед усіх видів упаковки. 

Окрім того, компанія виробляє один з видів біопалива – біогаз. У 2019 році біогазом було заміщено 11% природного газу.

Нуль втрат води

Заводи в Україні являються одними з найефективніших з використання води Carlsberg Group. Наразі Carlsberg Ukraine використовує 2,45 гл/гл для виготовлення пива, що випереджає ціль встановлену Групою  до 2022 року – використовувати 2,5 гл/гл. Такий результат став можливим завдяки розробці і впровадженню на кожному виробничому майданчику численних проектів, спрямованих на скорочення споживання води, в тому числі за рахунок її повторного використання для технічних потреб.

Нуль безвідповідального споживання

На шляху  до досягнення цієї цілі, Carlsberg Ukraine розширює асортимент безалкогольної продукції, та намагається у кожній точці продажу запропонувати споживачу безалкогольну альтернативу. З початку впровадження програми  портфель безалкогольних брендів компанії був розширений на 4%.

Також компанія фокусується на вирішенні проблеми споживання алкоголю неповнолітніми. Carlsberg Ukraine щорічно долучається до глобальної акції — Всесвітнього дня відповідального споживання пива. В цей день працівники компанії нагадують продавцям про необхідність та значимість дотримання правил продажу алкоголю, закликаючи їх під жодним приводом не продавати пиво неповнолітнім.

Нуль нещасних випадків

Захист життя і здоров’я співробітників та підрядників являється пріоритетом для компанії. Ніякий результат не може бути прийнятним, окрім як 0 нещасних випадків. Для цього в компанії проводяться навчання, додаються засоби захисту на виробництві, проводиться робота з підрядниками. 

Внесок у суспільство

Як одна з найбільших пивоварних компаній в Україні, Carlsberg Ukraine робить значимий внесок у суспільство. Створює робочі місця у пивоварній і у суміжних галузях, підтримує економічне зростання і генерує надходження в бюджет.

У 2019 році Carlsberg Ukraine безпосередньо працевлаштувала близько 1500 осіб.

Окрім того, компанія підтримує науку в Україні. Вже другий рік поспіль виділяється 1 мільйон гривень (до оподаткування) на кращі наукові проекти.

За результатами 2019 року Carlsberg Ukraine увійшла в  ТОП-5 рейтингу Sustainable Ukraine та визнана компанією з високим рівнем корпоративної сталості.

З результатами досягнення цілей сталого розвитку Carlsberg Group ви можете ознайомитися за посиланням.

* Програма є частиною стратегії компанії і має чіткі цілі до 2022 і до 2030 року. Вона була розроблена у партнерстві з провідними експертами, зокрема, Вуглецевим фондом (Carbon Trust) та Фондом дикої природи (WWF), і відповідає Цілям сталого розвитку ООН. Цільові показники вуглецевого сліду були узгоджені з Ініціативою щодо науково обґрунтованих показників і Паризькою угодою щодо стримування зростання середньої світової температури в межах 1,5°C.

Прямой эфир