Авіакомпанію easyJet звинувачують у недотриманні правил скасування рейсів

Фото Twitter/@_G12

Найбільша бюджетна авіакомпанія Великобританії, easyJet, відмовляється виконувати правила Управління цивільної авіації щодо скасованих рейсів – не бронює місця в інших авіакомпаніях, як вимагається у документі, інформує UATV із посиланням на видання Independent.

Відповідно до європейських правил щодо прав пасажирів на повітряні перевезення, коли їм повідомляється про скасування рейсу, то має надаватися інший варіант переміщення.

У правилах також зазначено, що пересадка повинна здійснюватися без додаткових витрат для пасажира, навіть у тому разі, коли він користується іншим авіаперевізником або іншим видом транспорту, незалежно від його класу та вартості.

Проте, скасувавши останнім часом десятки рейсів із Великобританії, авіакомпанія еasyJet не лише не надала альтернативи, але й відмовилася компенсувати додаткові витрати пасажирів.

Окрім того, це суперечить задекларованій політиці авіакомпанії, у якій йдеться: “Ми докладемо усіх зусиль, щоб ви дісталися рейсом easyJet до вашого кінцевого пункту призначення протягом 48 годин після відправлення вашого початкового рейсу. Якщо ж ми не в змозі цього зробити, у вас є можливість обрати іншу авіакомпанію, сісти на поїзд, автобус або взяти напрокат автомобіль”.

Переклад з англійської Оксани Вергелес, для UATV

Прямий ефір