Анімаційна продукція становить майже 15% кінопрокату України, – дослідження

Фото UATV

Обсяг ринку кінопрокату в Україні склав $85-95 млн, в тому числі анімаційний сегмент – $14-16 млн. Потенціал цього ринку може досягти $300 млн  у 5-річній перспективі. Про це заявила експерт Української асоціації маркетингу Валентина Лаврененко під час круглого столу “Анімація в Україні: як забезпечити зростання ринку” в рамках форуму KYIV MEDIA WEEK-2018, повідомляє кореспондент UATV.

13-15% українського кінопрокату становить анімаційна продукція. Це число відповідає європейським параметрам”, – повідомила Лаврененко.

Вона наголосила на важливості моніторингу частки національного контенту: “Всі країни Європи усвідомлюють, що існує велика конкуренція з американською продукцією. Тому питома вага національного контенту завжди знаходиться у фокусі уваги. Вона – один з мотиваторів інвестування у цей сегмент”.

Дослідження також показало, що анімаційний контент затребуваний іншими сегментами ринку, найбільшими з яких є анімації для комп’ютерних ігор – $35-40 млн та рекламна анімація – $6-8 млн.

За словами спікерів, українська анімація має великі шанси на подальше розширення дистрибуції та збільшення аудиторії.

Читайте також: До кінця 2018 року в прокат вийдуть ще 18 українських фільмів, – Пилип Іллєнко

Так, наприклад, директор студії Animagrad і продюсер анімаційного фільму “Викрадена принцеса: Руслан і Людмила” Єгор Олесов повідомив, що на поточний момент загальний box-office мультфільму склав майже $5 млн по всьому світу.

“Ми активно рухаємося по іншим територіям після прокату в Україні. Зараз мультфільм “їздить” по Латинській Америці, Венесуелі, Чилі. Сподіваємося, що мультфільм далі зможе вийти в Кореї, Китаї, Японії. Є плани на англомовний світ”, – додав Олесов.

Нагадаємо, 17 вересня в столиці відкрився VIII Міжнародний форум KYIV MEDIA WEEK-2018

UATV – міжнародний телевізійний партнер проекту.

Марта ЗНАК, UATV

Прямий ефір