В Україні презентували власний експортний бренд

Фото з Facebook Степана Кубіва

18 вересня у Києві офіційно представили унікальний експортний бренд, під яким на міжнародні ринки просуватимуть усі українські товари та послуги.

Про це повідомив міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів у Facebook.
https://www.facebook.com/skubiv/posts/1718557031600219?__xts__[0]=68.ARCfkBe_UziSrUTcwTzYan_za-A3sGUgy6gJSTJU-0b00wSxRFriu1n09x9WpadhJdcAeX6OWf97krsXW-siU2bfWiIhf80PtYwS2ot3r_SGqdmt6AoBSFfCZPVP8gcfMrjWh2iyShRKPzE6AHcpuhP62Jw_wobXtqjvQDcauIHs9snKSSSpJQ&__tn__=-R

Міністр переконаний, що відтепер покупцям з усього світу стане легше впізнавати українську продукцію.

“Це зможе об’єднати різні за асортиментом і типом товари та послуги під єдину візуальну концепцію та стилістику, – казав Степан Кубів. – Звісно, так буде створений додатковий візуальний зв’язок між різними галузями та секторами. Це, у свою чергу, сприятиме торгівлі та кращій конкурентоспроможності українських товарів на світових ринках”.

Читатйте також: Ukraine now: історія створення нового бренду України 

Головне завдання нині, на думку міністра,  створити потужний імідж України як надійного торгового партнера для світу. У відомстві також вважають, що особливо бренд стане у нагоді малому та середньому бізнесу, адже додаткові витрати пов’язані з просуванням на зовнішніх ринках, часто стають для них суттєвою перешкодою для розвитку експортного потенціалу.

Прямий ефір