“В Україні недостатньо заповнений сегмент інформаційно-розмовного радіо”, – Сергій Костинський

Учасники панельної дискусії "Радіо в Україні: виклики та перспективи" в рамках KMW-2018 обговорили, як розвиватиметься ринок

uatv
19.09.2018

Фото KMW

В рамках Міжнародного форуму KYIV MEDIA WEEK-2018 лідери медіаіндустрії вперше розглянули питання радіомовлення в Україні. На панельній дискусії “Радіо в Україні: виклики та перспективи” вони обговорили, як найближчим часом розвиватиметься радіоринок, які технологічні нюанси виникнуть після переходу ТБ на цифрове мовлення, та чи є перспективи формування цифрового радіомовника в Україні.

Член Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський розповів, хто буде мовити у вивільнених частотах.

“Вже є великий резерв радіочастот, які будуть виставлені на конкурсі. Окрім цього, ми замовили частоти у відповідності до підключення аналогового ТБ. Це дає надію на отримання в кожному обласному центрі мінімум 2-3 частот”, – зазначив він.

За його словами, існує неформальна стратегія розвитку мовлення в Україні: “На першому місці – “Суспільне мовлення”. Друга і третя мережа Суспільного буде добудована. При цьому місцеве радіомовлення також залишається пріоритетом”.

Він також пояснив, якими можуть бути нові радіостанції та формати.

“Нам потрібні форматні видання, щоб радіостанції були менш подібні одні на одного. Також є недостатньо заповнений сегмент, наприклад, інформаційно-розмовне радіо”, – додав член Нацради.

Член правління ПАТ “НСТУ” Микола Чернотицький пояснив значення переходу ТБ на цифрове мовлення і, як наслідок, звільнення частот у верхньому FM-діапазоні: “Ми отримали історичний момент, коли вивільнились частоти, і суспільний мовник вперше отримав можливість добудови свої канали“.

У свою чергу виконавчий директор Незалежної асоціації телерадіомовників (НАМ) Катерина Мяснікова заявила, що радіо – це медіа, з яким люди найбільше проводять часу.

“Українці щотижня слухають радіо, більше 4 год на день. Радіо – це популярне медіа, яке прагне зростати: розбудовувати мережі, створювати нові медіа, digital-технології. Головна мета – забезпечити населення різним контентом”, – проінформувала учасник дискусії.

Вона наголосила, що нині радіо є прибутковим медіа-бізнесом, яке працює на основі рекламної моделі.

Нагадаємо, 17 вересня в столиці відкрився VIII Міжнародний форум KYIV MEDIA WEEK-2018

UATV – міжнародний телевізійний партнер проекту.

Марта ЗНАК, UATV

Джерело UATV
дата 19.09.2018
категорії Суспільство
поділитися
Топ новин на UA|TV