Фото Укрінформ–UATV
У зв’язку з почастішанням випадків, коли в українських туристів виникають проблеми з вильотом чи прильотом із відпочинку, Міністерство інфраструктури розробило спеціальну пам’ятку. В ній йдеться про послуги туроператорів та можливі порушення ними ліцензійних умов діяльності.
У міністерстві наголосили, що під час укладення договору на туристичне обслуговування необхідно перевірити:
- наявність у туроператора ліцензії та фінансового забезпечення (актуальна інформація доступна на офіційному сайті Мінекономрозвитку у розділі “Діяльність–Туризм–Туроператорська діяльність–Ліцензійний реєстр”);
- наявність у договорі дати вильоту та прильоту;
- вказаної в договорі інформації про наявність трансферу з аеропорту до готелю в обох напрямках (у разі заявлення такої послуги);
- відповідність готелю заявленій категорії і як це вказано в договорі;
- вказаних строків відмови від туру та умови повернення коштів;
- чи буде надано туристу індивідуальний страховий поліс на медичне обслуговування та від нещасного випадку.
Крім цього, українцям нагадали про необхідність отримати квитанцію про оплату туру або фіскальний чек.
Вирушаючи у подорож, Вам потрібно взяти:
- копію договору на туристичне обслуговування;
- оригінал страхового полісу на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
- контакти туроператора (турагента);
- контакти дипломатичної установи України країни, до якої Ви подорожуєте.
Нагадаємо, що раніше неодноразово українці не могли повернутися вчасно з відпочинку за кордоном.