Фото inkhunter.tattoo
Сума інвестицій склала $120 тис. в обмін на 7% компанії, пише Techcrunch.
В рамках акселераційної програми Y Combinator стартап працює над маркетплейсом для 8 млн користувачів.
Через мобільний додаток користувач зможе вибрати і “приміряти” татуювання в доповненій реальності, а потім знайти найближчого тату-майстра.
InkHunter хоче допомогти цим користувачам знайти оптимальний дизайн і місце для татуювання, а також знайти найкращого художника.
Застосунок InkHunter був представлений у квітні 2016 рамках 48-годинного AR-Хакатону і набрав популярність в тату-компьюніті. За підсумками минулого року він потрапив у рейтинг Best of 2017 від Apple. Після 2,5 млн завантажень на iOS команда випустила застосунок під Android.