У Китаї було презентовано єдиний бренд України Ukraine NOW

Фото з сайта mip.gov.ua

З 23 травня до 16 червня цього року в Уханському науково-дослідницькому інституті пошти і телекомунікацій (м. Ухань, КНР) відбувся навчальний семінар “2018 Seminar on Construction of Communication Networks in Rural Areas for Developing Countries”, повідомила прес-служба МІП.

На запрошення Канцелярії Радника з торгово-економічних питань при Посольстві Китайської Народної Республіки в Україні у семінарі взяли участь головний спеціаліст сектору з питань європейської інтеграції Джемілє Гафурова та головний спеціаліст сектору з питань просування України в світі Софія Джуринська.

Співробітниці Міністерства прослухали курс лекцій на тему комунікацій та інтернет-технологій, а також відвідали штаб-квартиру компанії Fiberhome Networks, що є крупним постачальником мережевого і телекомунікаційного обладнання по всьому світі.

В рамках семінару було презентовано Україну та її бренд Ukraine NOW, представлено стан економічної ситуації, а також культуру та видатних постатей сучасності й історії. Учасники семінару з різних країн мали можливість познайомитися з Україною через перегляд тематичних відеороликів.

“Затверджений урядом за ініціативи Міністерства інформаційної політики єдиний бренд Ukraine NOW має стати одним з основних інструментів комунікації, завдяки якому світ дізнається більше про Україну, та який буде відповідати своїй найголовнішій цілі – створювати позитивний імідж України на міжнародній арені”, – зазначила Софія Джуринська у своєму виступі.

Як повідомляли раніше, український брендинг Євробачення-2017 отримав нагороду “Каннських левів”.

Брендинг створили українські агентства Banda.agency і Republique.

Прямий ефір